آهنگسازیآوازترانهکنسرتموسیقی

هنرمندان همواره در عرصه های مختلف ملی و مذهبی حضوری پرشور دارند

محمد الهیاری مدیر عامل بنیاد رودکی به خبرنگار آرتیسفر گفت: صندوق ویژه اصحاب هنر و رسانه در تالار وحدت نقش موثر جامعه هنری و فرهنگی در سرنوشت کشور را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار آرتیسفر، صندوق رای ویژه اصحاب فرهنگ و هنر به منظور برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با آغاز رسمی این حماسه ملی به میزبانی تالار وحدت تهران برپا شد.

محمد الهیاری مدیر عامل بنیاد رودکی در گفتگو با خبرنگار هنرآنلاین  در خصوص صندوق ویژه اصحاب هنر و رسانه در تالار وحدت  توضیح داد: اصحاب فرهنگ و رسانه به عنوان یک صنف و بخشی از جامعه  خود را جزئی از مردم می دانند و به عنوان گروه مرجعی  که همواره مورد توجه مردم  بوده است در عرصه های مختلف میهنی، مذهبی و ملی حضور داشته اند و این بار در تالار وحدت به عنوان پاتوق هنرمندان که همواره رویداده های مهم هنر و ملی را در خود داشته است جمع شده اند تا به گونه ای در یک گردهمایی وحضور نمادین و اثر بخش را پای صندوق های رای داشته باشند.

الهیاری در ارتباط با جنبه های مثبت ایجاد یک پایگاه اختصاصی برای اهالی هنر و رسانه گفت: این گردهمایی علاوه بر اینکه بر نزدیک شدن دل ها و تجدید دیدارها را به دنبال دارد، بر نقش هنرمندان بر سرنوشت کشورشان تاکید دارد.  نقش هنرمندان نه در ابعاد فردی بلکه در ابعاد بزرگتری یعنی  جامعه هنری و فرهنگی در سرنوشت کشورشان نقش دارند و این گردهمایی بر اثر بخشی جامعه هنری ورای ابعادی فردی یک هنرمند تاکید دارد.

وی در خصوص تلاش رسانه های خارجی به عدم حضور مردم پای صندوق های رای  گفت: دشمن سال هاست که بر عناد و دشمنی خودش نواخته و اگر این هجمه ها را علیه ملت ایران نداشته باشد جای تعجب است .

وی در ادامه افزود: در عین حال کنار کشیدن از مشارکت در انتخابات یعنی حقوق شهروندی خود  را نادیده بگیرم. در عین حال که در میان نامزدها از تمامی اقشار و گروه ها نمایندگانی حضور دارند تا خواسته همه مردم محقق شود هر چند باید پذیرفت همیشه در انتخابات باید میان خوب و خوب تر و یا بد و بدتر یکی را برگزید و این حق هر کسی است که در سرنوشت و آینده خود مشارکت کند و اگر از این حق استفاده نکرد دیگری استفاده خواهد کرد.

الهیاری در توصیه به منتخبین این انتخابات گفت: نمایندگان آینده مردم باید قدر مردم را بدانند و امانت دار مردم باشند.  باید بدانند که در کرسی هایی که طی چهار سال به آن ها امنت داده می شود، ماندنی نیست. اگر حس کنند که باید امانت دار باشند حتما مجلس خوبی در آینده خواهیم داشت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا