فرهنگ و ادبيات

انتشار کتاب صوتی «مردانی حوالی خورشید»

ناصر پروانی گفت: کتاب «مهربان‌تر از مرگ» که پیش از این در انتشارات پیدایش منتشر و از طریق فضای مجازی فروخته شده بود، قرار است در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی شود. علاوه بر آن کتاب صوتی «مردانی حوالی خورشید» در ایران صدا با صدای چندین دوبلور از جمله رضوی و حیدری به صورت لوح فشرده منتشر شد. این کتاب در غرفه انتشارات شاهد عرضه می‌شود.

شاعر می‌گوید: احتمالا ترجمه انگلیسی «مردانی حوالی خورشید» به زبان انگلیسی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تا زمان برگزاری سی و سومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران منتشر می‌شود. درصورتی که این اتفاق روی نداد ماکت کتاب در این رویداد ادبی در معرض نمایش قرار می‌گیرد.

به دلیل اینکه در دو سال گذشته نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به صورت حضوری برگزار نشده بود، کتاب‌های دیگری که در این دو سال منتشرکردم ،هم در این رویداد ادبی عرضه می‌شود.

سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت ماه در مصلای تهران برگزار می‌شود. ثبت نام نهاد‌ها برای دریاقت بن کتاب ویژه بخش مجازی نمایشگاه بین المللی کتاب از ششم اردیبهشت ماه آغاز شده است. آرتسیفر فرهنگی هنری ادبیات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا