فرهنگ و ادبيات

برگزاری رزمایش مهدوی «قرار دوازدهم» در بقاع متبرکه سراسر کشور

مدیر کل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف و امور خیریه، از برگزاری مراسم افتتاحیه طرح «قرار دوازدهم» در روز پنجشنبه دوازدهم اسفند در بقاع متبرکه سراسر کشور خبر داد.

طرح «قرار دوازدهم» در راستای ترویج فرهنگ ارائه خدمات اجتماعی به نیابت از امام زمان علیه السلام است.  اهداف اصلی این طرح ترویج معارف مهدوی و انتشار یاد و نام امام عصر (عج) است.

در آستانه ماه شعبان المعظم، بقاع متبرکه امامزادگان با اجرای این طرح به استقبال اعیاد شعبانیه رفته و این اعیاد را با ارائه خدمات اجتماعی و با محوریت توزیع بسته های معیشتی بین افراد کم برخوردار گرامی می‌دارند.

به گفته معممی مقدم قرار دوازدهم طرحی با امکان مشارکت مردم برای ارائه خدمات اجتماعی به محرومان است. این طرح در پی آن است که زمینه مشارکت همگانی را فراهم و با ترویج فرهنگ انفاق، نوع دوستی و مواسات، مومنین و خیراندیشان را به سوی مساعدت نیازمندان به نیابت از امام عصر علیه السلام سوق دهد.

در این طرح که در امامزادگان منتخب سراسر کشور برگزار می‌شود، به گونه ای برنامه ریزی شده که هر کسی که دل در گرو امام زمان خود دارد با هر توان مالی و امکاناتی بتواند مشارکت کند. افراد مشتاق به خدمت در این زمینه می توانند به امامزادگان شاخص محل زندگی خود مراجعه کنند. آرتسیفر فرهنگی هنری قرآن و عترت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا