مد و لباس

برگزاری یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای صنعت نساجی در روزهای پایانی خرداد | امید به رشد جهانی با پایان کرونا

گروه مد و لباس آرتسیفر: نمایشگاه بین‌المللی نساجی استامبول در حالی طی روزهای پیش رو میزبان بیش از یکهزار شرکت فعال در این حوزه از سراسر جهان است که جدیدترین دستاوردهای صنعتی و هنری در زمینه طراحی و تولید پارچه، نخ و الیاف، بافندگی، ریسندگی، رنگرزی، چاپ، تکمیل، تجهیزات و ماشین آلات و تمامی مواد شیمیایی و صنایع وابسته را درمعرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد داد.

یکی از بخش‌های مهم این رویداد به غرفه‌های مربوط به ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی نساجی اختصاص دارد که از جمله خدمات این بخش می‌توان به معرفی ماشین آلات آماده سازی پنبه و فیبر، ماشین آلات آماده سازی ریسندگی و نخ ریسی، ماشین آلات و فن آوری های غیر آهنی، ماشین آلات آماده سازی بافندگی، ماشین آلات بافندگی، تجهیزات و ماشین آلات رنگرزی، ماشین و تجهیزات فرش ماشینی، ماشین آلات آمادگی بافت و طناب و بافندگی، ماشین آلات جوراب بافی، ماشین آلات گلدوزی، مواد شیمیایی نساجی، تجهیزات چاپ و تکمیل، تولیدکنندگان و ارائه دهنده های انواع رنگ ها، انواع الیاف، انواع نخ ها و مواد شوینده اشاره کرد.

این نمایشگاه در ۱۲ سالن و فضایی بالغ‌بر ۱۲۰ هزارمتر مربع برپا خواهد شد. شرکت‌ها و فعالان در زمینه صادرات و واردات، شرکت‌های نساجی و تولیدکننده پارچه، شرکت‌های عمده فروش در زمینه الیاف و نخ‌های مصرفی نساجی، شرکت‌های تولید و پخش رنگ‌های طبیعی و شیمیایی، فعالان رنگرزی و رنگ‌آمیزی الیاف، شرکت‌های تولید لباس، تولیدکنندگان و واردکنندگان ماشین‌آلات صنعتی و تمامی افراد فعال در زمینه صنعت نساجی و صنایع وابسته در این نمایشگاه گردهم خواهند آمد.

از جمله کشورهای مشارکت‌کننده و نمایندگی‌های خرید و فروش در این رویداد می‌توان به آلبانی، بلغارستان، قزاقستان، کوزوو، مولداوی، تونس و هیات‌های بین‌المللی از ایران، هند، ازبکستان، پاکستان، مصر، مراکش، الجزایر، پاناما، جمهوری چک و روسیه اشاره کرد.

نمایشگاه بین‌المللی نساجی استامبول از ۱۴ تا ۱۸ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۴ تا ۲۸ خردادماه ۱۴۰۱) برپا می‌شود. در بخشی از بیانیه مجری برگزاری نمایشگاه آمده است: «ما معتقدیم صنعت نساجی احیا می‌شود و با پایان کرونا، به نقطه‌ای بهتر می‌رسد.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا