سینما

رسانه‌ای که عدالت‌خواه نباشد، رسانه نیست/ «ثریا»؛ تریبون مستضعفین کشور

آرتسیفر –  محسن مقصودی تهیه‌کننده و مجری «ثریا» گفت: «ثریا» همیشه به دنبال عدالتخواهی و مبارزه با فساد بوده و گروه برنامه‌ساز ما همیشه اعتقاد داشته است که رسانه‌ای که عدالت‌خواه نباشد اصلاً رسانه نیست.

برنامه ثریا در این سال ها با موضوعات متفاوتی پخش شده است؛  فاصله طبقاتی از موضوعاتی بود که برنامه «ثریا» درباره آن مستند‌های مختلفی ساخت و سعی کرده ریشه‌های منتهی به فاصله طبقاتی و یا قوانین موجود را بررسی کند. همچنین در حوزه‌های دیگر مثل سیل سیستان و لرستان، کرونا، مدافعان سلامت، فناوری و قهرمانان دفاعی مستند ساخته‌ است. در حوزه اجتماعی یعنی بی عدالتی و اعتیاد هم مستند‌های خوبی ساخته شده که «دروازه غار» از این جمله آنهاست.

به گفته مقصودی، ما مدیر خوب و بد نداریم، اما عملکرد خوب و بد داریم و مثلاً با اینکه رویکرد اصلی دولت قبلی را اشتباه می‌دانستیم، اما در موارد متعددی برنامه ساخته‌ و بابت اقداماتشان تشکر کرده‌ایم.

او از برگزاری جلسات مختلفی با نمایندگان مجلس و پخش مستندهای ثریا برای آنها سخن گفت.

مقصودی تصریح کرد: آفت برنامه‌های یک رسانه این است که عواملش در دولت حضور داشته باشند چرا که این باعث تعارض منافع می‌شود.

به گفته او، علی رغم اینکه دولت سیزدهم را دارای رویکرد درستی می‌دانند، و حتی پیشنهاد‌هایی برای حضور در دولت داشته اند، اما فاصله خود را حفظ رده تا همچنان رسانه‌ای منتقد باشند.

چیوانی مجری برنامه ثریا هم، این برنامه را تریبون مستضعفین کشور می داند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا