صدا و سیما

شبکه‌های رادیویی در دهه کرامت چه برنامه‌هایی دارند؟

ویژه برنامه «ایوان آیینه» همزمان با میلاد بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از رادیو معارف پخش می‌شود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی ابوالفضل سلیمانی و با اجرای محبوبه شیرعلی روی آنتن می‌رود و به تبیین راهکار‌های کسب وجاهت نزد خداوند با توجه به ویژگی‌های حضرت فاطمه معصومه س می‌پردازد. این برنامه امروز پخش می‌شود.

رادیو ایران هم به دلیل سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت ویژه برنامه‌های «بهار جان»، «خانه و خانواده»، و «با کریمان» را پخش می‌کند. «با کریمان» ویژه برنامه رادیو ایران به تهیه‌کنندگی حسین معصومی از چهارشنبه ۱۱ خرداد بعد از خبر ساعت ۱۷:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

برنامه «یک آسمان کرامت» هم از رادیو معارف به تبیین مفهوم شفاعت از منظر اهل بیت (ع) می‌پردازد و از حرم مطهر حضرت معصومه (س) به طور زنده پخش می‌شود. این ویژه برنامه به تهیه‌کنندگی سید محمد علی حسینیان و اجرای حسین حیدری هر شب ساعت ۲۲:۰۰ تقدیم شنوندگان می‌شود.

برنامه رادیویی ” بخوان به نام پروانه” هم ویژه دهه کرامت از رادیو نمایش پخش می‌شود. این برنامه در خصوص مقام زن در جامعه اسلامی به بحث وگفتگو با مخاطبان و گزارش میدانی در این خصوص می‌پردازد و دیدگاه اسلام و قرآن در این باره را بیان می‌کند و نشان می‌دهد زن در جامعه اسلامی مقام ومنزلتی والا دارد و متاسفانه فرهنگ غربی با استدلال‌هایی غیر واقع از زن سوء استفاده می‌نماید.

“بخوان به نام پروانه” به تهیه کنندگی امیر هوشنگ کریم نیا، نویسندگی سهیلا خدادادی و گویندگی امین بختیاری و نسرین زارع از یازدهم تا سیزدهم خرداد ماه، ساعت ۹ صبح از رادیو نمایش پخش می‌شود. آرتسیفر فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا