فرهنگ و ادبيات

میزبانی نمایشگاه بین المللی برای ایده پردازان عرصه کارآفرینی اسلامی

علی شهابی دبیر علمی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در بخش کار آفرینی اسلامی قرآنی درباره رویداد کارآفرینی اسلامی قرآنی می‌گوید :در این رویداد از جوامع و سنین متفاوت شرکت کرده بودند و در یک فراخوان نزدیک به صد نفر شرکت کننده با ۳۳ ایده داشتیم، تفاوت سن شرکت کننده‌ها با اهمیت بود به این دلیل که ما از بچه‌های مدارس تا بازنشسته‌های ادارات مختلف تا سن ۵۸ سال را داشتیم.

به گفته شهابی ایده‌ها توسط یک تیم داوری بسیار نخبه در حوزه کسب و کار‌ها و فعالیت‌های دانش بنیان بررسی شدند و در نهایت ۱۳ ایده به عنوان ایده‌های برتر این رویداد آغاز به کار کرد.

دبیر علمی بیست و نهمین  نمایشگاه بین المللی قرآن کریم می‌گوید: نگاه به ایده‌ها و پس زمینه ذهنی ایده‌ها نگاه دینی بود، ایده‌ها تنوع بسیار زیادی داشت که  در این استارت‌آپ به این نکته پرداختیم  کسب‌وکار‌های اسلامی در حوزه مالی چگونه باید در عصر جدید فعالیت خود را نشان دهند و چگونه ثروت خود را با ادبیات، نگاه و شکل خاص اسلامی ترویج کنند. کاملاً فضا را به سمتی بردیم که هم ادبیات، قوانین دینی و اسلامی ما در آن مطرح شود هم علوم جدید، علوم غریبه، روز و امروز دنیا در این رویداد دنبال شود.

به گفته دبیر علمی کارآفرینی اسلامی قرآنی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم رویدادی است که در فضای خاص منویات رهبر انقلاب با نگاه دانش بنیان‌ها آغاز شده، قراراست امسال تا سال آینده فضا را به سمتی ببریم که ایده‌هایی که در نمایشگاه امسال مطرح شد برای سال آینده به یک کسب‌وکار خیلی‌خوب برسد و در همین نمایشگاه، غرفه خود را برای ارائه محصول داشته باشند.

رویداد استارتاپی قرآن کریم یکی از مهم‌ترین رویداد‌های خاص استارتاپی در فضای قرآن کریم است و  چالش خانواده‌ها و جامعه مخاطب خاص قرآنی را برطرف می‌کند. این رویداد از مجموعه فعالیت ‏های بخش فضای سایبری و فرهنگ دانش‌بنیان نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بود که  از ۵ تا ۷ اردیبهشت برگزار شد. آرتسیفر فرهنگی هنری قرآن و عترت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا