سینما

پخش سری جدید «منم بچه مسلمان» از شبکه قرآن همزمان با نیمه شعبان

زارع زاده مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف سیما ضمن بیان اهمیت تولید و ساخت برنامه برای گروه سنی کودک در شبکه قرآن گفت: تاکنون دو فصل برنامه منم بچه مسلمان، با ۱۵۰ قسمت، تولید و سری جدید آن برای بهار ۱۴۰۱ در بخش‌های متنوع با رویکرد تربیتی با موضوعات اجتماعی بر گرفته از آیات و روایات در قالب نمایش و داستان در حال ضبط  است.

کودکان با حضور در اتاق قصه این برنامه به جای شخصیت‌های داستان صحبت کرده و حول محور موضوع برنامه، نقش آفرینی می‌کنند. همچنین برای آیتم بازی هم توسط تیم سردبیری برای تقویت هوش و تحرک بیشتر کودکان، بازی‌های مهیجی طراحی شده است.

«منم بچه مسلمان» کاری است از گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف سیما به تهیه کنندگی آقای سید محمد حسینی و سردبیری سرکار خانم حسینی مجد که حجت الاسلام محمدصادق مقدسیان، ماشاءالله کوهستانی در نقش پارسا، مهدی مقیم در نقش بابارحمان و خادم مسجد و سرکار خانم شمس در بخش اتاق قصه حضور خواهند داشت که از روز پنج شنبه ۲۶ اسفند این برنامه ساعت ۱۶ و بازپخش آن روز بعد ساعت ۱۱ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش و علاقه‌مندان می‌توانند آرشیو این برنامه را از تلوبیون  مشاهده کنند. آرتسیفر فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا