تئاتررسانه تصویریسينما و تئاترسینماصدا و سیمافرهنگی هنرینمايش خانگی

«تگزاس۳» را برای جشنواره فجر آماده می کنم/ قصد ساخت ۲ فیلم دفاع مقدسی را دارم/ برای همکاری با تلویزیون مشکلی ندارم

مسعود اطیابی در گفتگویی اختصاصی اطلاعات تازه‌ای از فعالیت‌های اخیر خود در اختیار آرتیسفر قرار داد.

گروه رادیو و تلویزیون آرتیسفر: مسعود اطیابی فیلمساز پرکار این روزهای سینمای ایران، این روزها پس از رکوردشکنی فیلم «هتل» در گیشه، موج جدیدی از فعالیت‌ را آغاز کرده است. چندی پیش خبر ساخت سری سوم «تگزاس» پروژه بعدی‌ای که این فیلمساز در دست دارد، مشخص کرد. وی در گفتگویی اطلاعات تازه‌ای از فعالیت‌های اخیر خود در اختیار هنرآنلاین قرار داد.

مسعود اطیابی در خصوص وضعیت فیلم «تگزاس۳» گفت: فیلمبرداری «تگزاس۳» به تازگی به پایان رسیده است. آقای علیرضا زرین‌دست در این پروژه به عنوان مدیر فیلمبرداری از همراهمان بودند و تجربه همکاری شیرین و جذابی در کنار او داشتم که یکی از بهترین تجربه‌هایم در فیلمسازی بود. آقای زیرن‌دست هم به لحاظ دانش و تجربه و هم به لحاظ شخصیت منحصربفرد است.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم «تگزاس۳» را به جشنواره برسانیم. ما برای جشنواره فرم پر می‌کنیم اما اینکه دبیرخانه جشنواره فیلممان را بپذیرد یا خیر، بحث دیگری است.

وی همچنین خبر داد: طرح «تگزاس۴» آماده است و فیلمنامه آن در دست نگارش است. بنا داریم سری چهارم این فیلم را نیز بسازیم و مطمئنم که سری سوم آن هم مورد استقبال مخاطب قرار خواهد گرفت. «تگزاس۳» جذاب و حادثه‌پرداز است و بازیگرانی همچون سیدجواد هاشمی، نعیمه نظام‌دوست و سیاوش چراغی‌پور به گروه اضافه شده‌اند.

اطیابی در خصوص آینده کاری خود در حوزه غیرکمدی گفت: قصد دارم در سال آینده به سراغ ساخت فیلم جنگی بروم. دو کار جنگی در دست دارم که یکی از آنها فیلمنامه‌اش آماده و به ساخت نزدیک‌تر است و دیگری هم فعلا طرحش نوشته شده است. احتمالا سال آینده حداقل یکی از این دو کار جنگی را کلید بزنیم. یکی از این دو فیلم کمدی جنگی و دیگری اگرچه غیرکمدی است اما به نظرم پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی جنگی سال خواهد شد!

این کارگردان از رایزنی‌هایی برای همکاری با تلویزیون خبر داد و گفت: از سوی تلویزیون ساخت یک سریال اجتماعی به من پیشنهاد شده است. فعلا در مرحله صحبت و رایزنی هستیم. فعالیتم را به سینما محصور نمی‌کنم و اگر شرایط مهیا باشد با تلویزیون هم کار می‌کنم. اگر کار غیرکمدی باشد تمایل بیشتری برای همکاری دارم چون اساسا علاقه بیشتری به این فضا دارم و حتی اگر کار دفاع مقدس فاخر پیشنهاد شود، حاضرم بدون دستمزد کار کنم.

گفتنی است به زودی گفتگوی تفصیلی این کارگردان با خبرنگاران هنرآنلاین منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا